10 citate după care îmi ghidez viata

Când vine vorba despre citate, unii oameni le cred motivaționale pentru o zi , o saptămână, iar altii cred că sunt doar vorbe de la niște oameni. Pentru mine este cu totul altceva, eu îmi ghidez intreaga viată după aceste citate.

1.”Dă șansă fiecărei zi să fie cea mai frumoasă zi din viața ta “– Mark Twain

2.”E de ajuns să fiu tare măcar o singură dată si într-un ceas îmi pot schimba tot destinul” Dostoievski

3.”Live, travel, adventure, bless, and don`t be sorry” –Jack Kerouac

4.”Ai grijă de corpul tău, este locul în care vei trăi toată viata.” –Jim Rohn

5.”Cele mai importante două zile din viața ta sunt ziua în care te-ai născut si cea în care afli de ce”- Mark Twain

6.”Un om sărac nu este cel fără bani.Un om sărac este cel ce n-are niciun vis” –Henry Ford

7.”Nu spune niciodată nu se poate, ci începe cu să vedem “– Nicolae Iorga

8.”Toate visele tale se pot împlini dacă ai curajul sa le urmezi “– Walt Disney

9.”Dacă nu riști, nu vei fi niciodată învins. Dar nici nu vei câstiga vreodată” –Richard Nixon

10.”Scopul nu este să devii mai bun decât alt om, ci mai bun decât tine”–Dalai Lama

Iar al 11-lea este cel ce îmi place cel mai mult.

”Toate necazurile pe care le-am avut, toate supărările şi obstacolele m-au întărit… Poate nu-ţi dai seama atunci când ţi se întamplă, dar să ţi se întoarcă spatele poate fi cel mai bun lucru pentru tine.” – Walt Disney

Inițial au fost 10, dar nu aveam cum să-l refuz si pe al 11-lea

P.S DACA V-AU PLACUT ACESTE CITATE, SIGUR O SA VA PLACA SI CELE 7 CITATE DE LA HELEN KELLER

Vă mulțumesc că mă urmăriți ! Vă astept și pe pagina de facebook pentru mai multe noutați!

Vă doresc o zi productivă!

Dacă va inspirat acest articol îi puteti da share pentru a inspira si alți prieteni.

 

Cu drag Ilie!

Lasă un răspuns

