TU ESTI PE PRIMUL LOC

Pentru anul 2016 am avut multe obiective pe care doream să le îndeplinesc, pe majoritatea le-am făcut, dar pe cele mai importante le-am lăsat deoparte și totul din cauza că nu m-am pus pe mine pe primul loc, am lăsat totul pentru mâine, iar asta este cea mai mare greșeală pe care o poți face.

Trebuie să te pui mereu pe primul loc, doar așa poți ajunge unde vrei, doar prin a avea grijă de tine, a rezolva întâi problemele tale, atunci poți ajunge pe primul loc.

Cum să ai mai multa grijă de tine și să te pui pe primul loc ?

1.Încetează să te mai pedepsești pentru orice greșeală.

Încetează să mai faci asta și încearcă să înveți cât mai mult din greșeli, cu cât greșești mai mult cu atât înveți mai mult.

De ce sa te învinuiești pentru orice greșeală? De ce să te pedepsești pentru că înveți?

 

2.Îndrăznește să spui „NU” lucrurilor și persoanelor care te trag în jos

Oprește-te din a da prea multă atenție lucrurilor care te trag în jos și începe să ai mai multă grijă de tine, înlătură persoanele negative din viata ta și înconjoară-te de persoane care te forțează să reușești.

 

3.Începe să lucrezi mai mult pentru visurile tale.

Dacă nu o să faci treaba asta, o să fii angajat de alți oameni pentru a lucra pentru visul lor.

Iar visul tău o să putrezească, o să uiți de el și o să spui că este imposibil de îndeplinit.

 

 

P.S Spune-mi in comentarii ce ai invatat din ultima ta greseala ?

 

Pentru a fii la curent cu noile mele articole va astept pe pagina de facebook 

 

 

 

Lasă un răspuns

